Search This Blog

Pages

Monday, September 27, 2010

kehidupan...

~~~ dalam hidup ini kite kdg2 xleh bygkn ape yg akan berlaku pd mase dpn. laen yg kite rancang, laen yg berlaku.... sesuatu yg berlaku itu pasti ad hikmah d sebalikny, hany kite sbg insan yg lemah sentiasa buta dan alpa. hany mengejar duniawi yang penuh kepalsuan...


  

Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku chord

Jangan disusun kata-kata penamat

Jangan disebut baris ayat keramat

Biar lenyap diserap sunyi

Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa

houwo~

Mari patahkan papan markah lama

Mari padamkan buku tiga lima

Biar luka sembuh sendiri

Biar lupa ditebas hari

Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa houwo~

Kau dampingi aku

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda

Kecewa menyelubungi jiwa

Aku lupa

Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa houwo~

Ku teringatkanmu

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita

Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa houwo~

Tolong ingatkan aku

Kisah kita






No comments:

Post a Comment